6 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

1. Jakie masz plany na wakacje?
  Moje lipcowe plany zostały już zrealizowane. Z sierpniowych wiele nie zostało, więc generalnie będę czekała, co przyniesie dzień :)

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
 Nigdy nie wiem, co odpowiedzieć na to pytanie. Wiem, że chcę być szczęśliwym i zadowolonym z życia człowiekiem. Z zawodów... Nie wiem, do czego się nadaję. Może jakiś kierunek psychologiczny? Pedagogiczny? Się zobaczy :)

3. Czy jest coś, co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić?
 Owszem. I to nawet całkiem sporo. I w wyglądzie, i w charakterze, stylu bycia. Doceniam to, że niekiedy mogę być z siebie dumna. Wiadomo, że nie można mieć "nadmuchanego ego". Ale gdybym tak nie kolegowała się z prokrastynacją, to byłoby super ;)

4. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?
Czekam na czwarty sezon "The 100". Wczoraj wzięłam się za "The Tomorrow People", a na liście jescze jakieś mam do "zbadania".

5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
 Na pewno bez okularów. Kiedyś zdarzało się mi o nich zapomnieć, ale teraz mam je zawsze. Tak samo jak klucze od mieszkania i telefon ;)

6. Z jakich powodów najczęściej się uśmiechasz?
 Myślę, że przez wspomnienia lub rozmowę z ludźmi, którzy potrafią wywołać uśmiech na mojej twarzy ;)

7. Jest miejsce, do którego bardzo chciałabyś/chciałbyś pojechać? Jeśli tak, to jakie? 
 Jest wiele miejsc, które chciałabym zwiedzić. Pierwszym miejscem są Wyspy Wielkanocne. Na własne oczy chciałabym zobaczyć te wielkie "Dziam-dziamy", jak zwykłam nazywać Moai ;)  Pojechać do Ameryki Północnej i Południowej, zobaczyć i uwiecznić na zdjęciach zapierające dech w piersiach krajobrazy,  w Indiach mieć do czynienia ze zróżnicowaniem kultur... Ostatnio, przez ŚDMy  chciałabym pojechać do różnych krajów Europy i nie tylko ;)  Ale gdybym z ofert miała do wybrania jakąś wycieczkę, to wybrałabym podróż po wszystkich stolicach, bo jednak w każdym państwie jest coś godnego uwagi.

8.  Do kogo masz największe zaufanie?
 Zazwyczaj o wszystkim rozmawiam z Mamą, więc raczej do niej :) Podoba mnie się jednak to, że z niektórymi osobami z Niniwy też mogę pogadać na różne tematy, które jakoś mnie dręczą. Zawsze po rozmowach z nimi i z Mamą, czuję się jakaś taka zmotywowana :) 

9. Zrobiłabyś/zrobiłbyś sobie w przyszłości tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
 Podobają się mi, ale jakoś na czyimś nadgarstku lub karku, niż na moim ;)
 
10. Wybierz trzech blogerów, z którymi wyruszyłabyś/wyruszyłbyś w podróż, którą śmiało można by było nazwać przygodą Twojego życia. Dlaczego wybrałaś właśnie tych?
 Na pewno wybrałabym Hanzii Official. Dzięki blogom znamy się już jakiś czas i fajnie byłoby przeżyć jakąś przygodę razem :) Dalej, myślę że Carola S, która mianowała mnie do LBA, za co dziękuję :) Następną osobą jest Klara. Tak, myślę że z tymi trzema osobami, przygoda mojego życia byłaby ciekawa :D
 
11. Uważasz, że lepiej iść za głosem serca i studiować to, co cię interesuje, czy lepiej iść na kierunek, który cię w ogóle nie interesuje, ale zapewnia przyszłość?
 To trudne pytanie. Ale myślę, że iść za głosem serca. W końcu lepiej robić coś, co daje nam satysfakcję, zamiast zamieniać się w maszynę zaprogramowaną na pieniądze i karierę ;)



 Dziękuję za nominację, a na chwilę obecną nie nominuję nikogo ;)