31 sierpnia 2016

Wyzwaniowy wrzesień

Witajcie!
W poniedziałek podsumowałam listę wyzwań,  którą przygotowałam na wakacje. Nie udało mnie się sprostać wszystkim zadaniom, ale jest to uczucie, że nie zmarnowałam wakacji na bezsensownym siedzeniem przed komputerem :) Teraz, chciałabym podzielić się moimi wrześniowymi celami i może zmotywować również Was do działania!

1. Pilnuj kalendarza każdego dnia!
 Gdy chodzimy do szkoły i pracy, zaczynamy pogrążać się w codziennej rutynie. Niekiedy jest wiele rzeczy do zrobienia... Czy zdarzyło się komuś z Was mieć wiele zadań do wykonania i nic nie robić w tym celu? Ja tak mam. Nie raz siedzę bezczynnie, a później robię wszystko na ostatnią chwilę. Strasznie mnie to denerwuje i przeczytałam już wiele tekstów o walce z czasem. Po koniec tamtego roku eksperymentowałam z różnymi kombinacjami planowania czasu i nadal szukam złotego środka. Myślę, że pilnowanie terminów i różnych wydarzeń oraz określenie rzeczy ważnych i ważniejszych to dobra droga i to zadanie będzie mi towarzyszyło przez długi czas ;)

2. Przeczytaj min. 1 książkę!
  Jak mogliście zobaczyć, podczas wakacji przeczytałam mniej książek, niż planowałam. Wiem, że teraz dojdzie nauka, więcej obowiązków itd., chciałabym znaleźć czas na chociaż jedną przygodę w innym świecie...

3. Wytrwaj w nowej szkole!
 To będzie coś. Nowa szkoła, klasa, ludzie, nauczyciele... Można nawet rzec, że to nowy rozdział w życiu. Wiele już razy słyszałam, że uczniowie zmieniają szkoły i klasy po pierwszych kilku dniach, tygodniach... Ja chciałabym się jednak odnaleźć i zostać. Nie po to tak się stresowałam przez ostatnie miesiące i nadal to robię, żeby po trzech tygodniach przenieść się gdzie indziej.

4. Pisz przynajmniej raz w tygodniu na blogu!
 To będzie mocne wyzwanie. Wiadomo, że we wrześniu wakacje przeplatają się z nauką. A czas popędzi do przodu, wystarczy brak zorganizowania, motywacji i chęci, aby się zgubić. mam nadzieję, że znajdę gdzieś kilka chwil w  tygodniu, aby być tutaj :)
 
5. Graj każdego dnia na gitarze!
 W październiku wyciągnęłam gitarę z szafy. Od tego czasu nauczyłam się nowych rzeczy... Ale aby umieć grać, potrzebuję jeszcze trochę czasu. Przez wakacje raz grałam całymi dniami, drugi raz wcale. Byłabym z siebie dumna, gdybym była systematyczna ;D

6.Oddaj książki do biblioteki zgodnie z terminem!
 Czy tylko ja lubię zapominać o terminach końcowych? Mam nadzieję, że nie tylko ;) Najczęściej dzieje się to wtedy, gdy dużo się dzieje. A w trakcie roku szkolnego... Za spokojnie to nie jest. 

7. Pójdź do teatru!
 Zazwyczaj chodzę tylko ze ze szkoły... A chciałbym też pójść tak od siebie. A jako, że klasa artystyczna jest kojarzona z teatrem... Zobaczy się :P


 Porównując wakacje i wrzesień... Ta lista jest znacznie krótsza. Ale są to główne rzeczy, na których mi zależy. Wiadomo, że zrobię jeszcze wiele innych rzeczy. Jak też przeczytałam komentarze pod ostatnim postem - grunt, aby dobrze się bawić :D

 Muszę się z Wami podzielić kilkoma rzeczami:
Pewna osóbka, a konkretniej DiEM przeprowadziła ze mną wywiad. Czaicie to? Ja i wywiad! Ale tak się stało. Zapraszam do lektury!
☺ Istnieje pewien konkurs fotograficzny i postanowiłam wziąć w nim udział. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli postanowicie zagłosować :) Wiem, że i tak nie wygram... Ale chcę mieć poczucie, że jednak zrobiłam to co mogłam.A do końca września jeszcze czas...
☺ Postanowiłam się trochę bardziej otworzyć na ludzi.. I jeśli chcecie do mnie napisać albo coś takiego, to wszystkie potrzebne rzeczy znajdziecie w zakładce "O mnie" ;)
☺Moje bycie Fangirl  jest ciut skomplikowane, ale najlepszy z najlepszych, czyli Chris Brenner w ostanim czasie stworzył nową piosenkę i teledysk .. I muszę Wam to pokazać <3


 ☺ Jutro TEN dzień. Trzymajcie za mnie kciuki!